جک معرکه سر کاری
جک معرکه سر کاری
24 / 1 / 1392 ساعت 15:16 | بازدید : 1362 | نویسنده : REZA | ( نظرات )

.

میگن : تنبلی مــادرِ همه عادت ‌های بد ماست !
ولی خب به ‌هرحال مــادره و احترامش واجبه !

.

.

.

به دوستم میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..
نظرت چیه ؟
بابام : آفرین پسرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !

.

.


خیلی حس بدیه وسط یه بحث جدی متوجه شی
حق کاملا با طرف مقابلته و داری رسما زر میزنی ….

.

.

.

ناخوانا ترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی ایـرانی
” تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه “

.

.

.

دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند
“ انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند ”

.

.

.

ضرب المثل جدید :

“نه خوردیم نون گندم ، نه دیدیم دست مردم”

.

.

.

توجه : امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می بینید به شما نزدیکترند ….

.

.

.

دوستم رفته خواستگاری  دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خا نواده میخوای زن بگیری ؟
گفته : بله
دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟
دوستم : بله
دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟
دوستم : بله
دختر : شرمنده ، من با کسی که سه بار فرصت پ ن پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم …

.

.

.

هروقت شارژ ایرانسل میگیرم ، چشمم به اعدادش که میوفته یاد رتبه درخشانم تو کنکور میوفتم و بغض گلومو میگیره …

.

.

.

یه نکته ای که درباره ی کارگردان هایی که فوت کردن هست … اونم  اینه که همشون بعد از آخرین فیلمشون فوت کردن …
خعلی عجیبه ….

.

.

.

آقا من چند سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم ، الان هر کاری میکنم یادم نمیاد …
متاسفانه ۳ بار اشتباه زدم بلاک شد … بدبخت شدم

.

.

.

دیروز ۱۲ساعت پای کامپیوتر بودم ، صبح پاشدم دیدم چشمام شده کاســه خون به لبم داغ جنون به کنارم تو بمون نرو با دیگری …

.

.

.

آقا دقت کردین تو بازی ایران و کره جنوبی همه بازیکنا ایران یه اســم داشتن ؟
باریک الله رحمتی …
باریک الله دژاگه …
باریک الله نکونام …
باریک الله خلعتبری …
باریک الله تیموریان …

.

.

.

میکشـم ، میکشـی ، می کـشد …
هر ۳ میکشیم اما او ناز تو را …
تو دست از من …
و من …….. عههههه ؛ آقا کات !
باز فندکم رو جا گذاشتم … ؟

.

.

من از دور خیلی شبیه براد پیتم ، البته خیلی دورآآآآآآآآآ … تو مایه‌های ۶ ، ۷ کیلومتر …

.

.

.

فیلسوف جلیل القدری می فرماینـد :
دانی کف دست از چه بی موست ؟
زیرا کف دست مو ندارد …

.

.

.

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتن ، باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم یه اسمی میذاشتن …
مثلا ( چسوف )

.

.

.

امـروز به مامانم گفتم ناهار چی داریم ؟
گفت مــروری بر رویدادهای و وقایع هفته …

فک و فامیله ما داریم ؟!؟

.

.

.

سقف آرزوهای ما ، کف آرزوهای دیگری است …
دنیا به طور فجیع و ناجوانمردانه ای آپارتمان است !

.

.

.

بزرگترین دغدغه ی دانشجوهای ترم اولی :
اگه بخوام از کلاس برم بیرون باید اجازه بگیرم ؟

.

.

.

قطع رابطه با یه سری آدمها مثل باز کردن زیپ شلوار لی بعد از یه شیکم سیر غذا خوردنه …
خعلی آرامش بخشه …

.

.

.

موبایلم از صبح تا شب یه دونه زنگ هم نمی خوره ، حتی یه پیامک و حتی هرز نامه پیامکی …
بعد همین که میرم دستشویی و برمیگردم :
۴ تا از کمپانی های بزرگ برای استخدامم زنگ زده بودن …
از امور دانشجویی هاروارد برای بورسیه تحصیلی من …
سازمان سنجش برای نتیجه کنکور ۸ سال پیش …
معلم ابتداییم واسه دادن جاییزه ای که مامانم واسم خریده بود …
مشترک گرامی اگر در دستشویی نبودید برنده جایزه بانک ملت می شدید ….

.

.

.

یا ایها المخاطـب خــاص :
هر یک سـاعت بــدون تـــو برای مـن شـصت دقیقه میگذرد …
بععععععععععععله …

.

.

.

از جمله وظایف یک پدر ایرانی اینه که به فرزندش ثابت کنه همینی که الان خریدی رو فلان جا نصف این قیمت میفروشن …

.

خدا وکیلی آرزو های من خیلی بی حیا هستن ، چون هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن …
خیلی بی ادبن …

.

.

.

ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ ….
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ ….
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ …
ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ ….
ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ هم ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ !

.

.

.

درسته دخترا از پسرا خوشگلترن ولی پیرمردا واقعا از پیرزنا خوشگلترن !
بعله ، ما آینده نگریم …

در سه حالت میتونی برای دیگران مهم باشی :

خوشکل باشی

پولدار یا مشهور باشی

بمیری

.

.

.

به حیف نون میگن چرا میخواستی خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟
میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !

.

.

.

یادم آید روز دیرین
خوب وشیرین
اول ترم
وقت بسیار درس اندک …
حال اینک روز آخر
روز تلخ امتحانات
آخر ترم
وقت اندک
” درس بسیار ، درس بسیار ، درس بسیار “

.

.

.

سه  دزد بزدزد رفتن بزدزدی یه دزد بزدزد دو بز دزدید
دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بز دزدبه دو دزد بزدزد گفت :

من که یه دزدبزم دوبز دزدیدم اونوقت دو دزد بزدزد یه بز دزدیدین؟

.

.

.

با سلام خدمت عمو زنجیر باف
یه گله ازت داشتم، شما که زحمت کشیدی و زنجیر منو بافتی
چرا اونو پشت کوه انداختی ؟ مگه مرض داری ؟

.

.

.

پیرمردی مشکل شنوایی داشته و هیچ صدایی رو نمی تونسته بشنوه.
بعد از چند سال بالاخره با یک دارویی خوب می شه.
دو سه هفته می گذره و می ره پیش دکترش که بگه گوشش حالا می شنوه.
دکتر خیلی خوشحال می شه و می گه:
خانواده شما هم باید ظاهرا خیلی خوشحال باشن که شنوایی تون رو بدست آوردید.
پیرمرد می گه: نه، من هنوز بهشون چیزی نگفته ام !
هر شب می شینم و به حرف هاشون گوش می کنم…
فقط تنها اتفاقی که افتاده اینه که توی این مدت تا حالا چند بار وصیت نامه ام رو عوض کرده ام !

.

.

.

گوگل: من صاحب همه چیم

ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم

فیسبوک: من همرو میشناسم

اینترنت: من نباشم شما ها هیچین

برق: زر اضافی نزنید !

.

از غضنفر میپرسن میدونی سردترین جای دنیا کجاست ؟

با اعتماد به نفس کامل برمیگرده میگه : سر موتور !!!

.

.

.

قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره
قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌بخار !

.

.

.

ظالم باشی بهت میگن حیوون !
مظلوم باشی میگن حیوونی

.

.

.

توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میز
حیف نون می ره می نشینه سر میز، می گه:
“ این چه لیوانیه که سر نداره ؟”
بر عکسش می کنه، می گه:
“چه جالب! ته هم نداره! ”

.

.

.

اون تفریحاتی که تو فرجه ی امتحان ها به ذهنم میرسه
تو تابستون به ذهنم نمیرسه! یه همچین وضعیتی داریم الان !!

.

.

.

حیف نون می ره عیادت مادرزنش. می پرسه “ بهتری؟ ”
مادرزنش می گه: “ تبم قطع شده ولی گردنم هنوز درد می کنه…”
حیف نون می گه: “ انشاالله اون هم قطع می شه ”

.

.

.

دقت کردین تعداد خواننده های ایران ، از شنونده ها داره بیشتر میشه


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

پیشنهاد شما برای ما

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 447
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 333
:: بازدید سال : 2843
:: بازدید کلی : 53727